15 Aralık 2013 Pazar

Akamai DNS sorunu Major arama motorları Hits

"08:30 Am EDT başlayan (12:30 UTC), yaygın Akamai DNS sorunu bildirmek kaynaklar başladı. Akamai, DNS hizmeti kullanmak, büyük web siteleri artık çözdü mü. Yahoo, Google, Microsoft, Fedex, Xerox, Apple ve büyük olasılıkla diğerleri etkilenen sitelerdir. Etkilenen bazı etki alanları Akamai DNS sunucuları kaldırdık ve yine kendi DNS sunucularını kullanarak erişilebilir. Genel olarak etki alanı kendisi (örneğin, "google.com") hala, www.google.com değil çözer gibi popüler isimlerine çözer. Sonuç olarak, web sitesi artık erişilebilir değil. Dünya çapında etkisi görünüyor. Bazı Akamai sunucular ping için yanıt, ama DNS sorgularına yanıt verme."Bu burada kapalı sonrası tüm büyük SEM forumları etmeyecektim.


Son birkaç gündür burada daha az sık güncellemeleri için özür dilemek istiyorum. Ben Çin hacker benim yerel ağ Internet ve verimlilik, benim şirket etkileyen saldırıyor. Biz başarıyla yükleyip hacker engellemek için bir Cisco PIX yapılandırılmış ve her şeyi biz artık iyi çalışıyor gibi görünüyor. Toplantıları günün geri kalanı için kalacaksınız.


Negatif SEOGoogle AdSense için Google ve sitelerin güvenlik açığı duyurdu özel reklam boyutları


Lütfen yazımda yardım kurulan web sitesi al-offReview için ortak arıyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder