18 Kasım 2013 Pazartesi

İçerik pazarlama Trend Buck 5 bağlantı bina Taktikler | Arama motoru Journ

İçerik pazarlama stratejileri, kampanya eleştiriler ve en iyi uygulamalar burada SEJın uzman Konuk yazarlar tarafından karşılanmaktadır. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın içerik pazarlama kategorisi sponsor olsun.


İçerik pazarlama kuşkusuz dikkat çekmek ve modern çağda bağlantılar kurmak için en güçlü yollarından biri olduğunu ama hiçbir şekilde bu tek seçenektir, ne de mutlaka her zaman en iyi seçenek olduğunu. Aslında, içeriği çok fazla vurgu koyarak aslında ne en yapmamız gerek gelen dikkatini dağıtabilirim: her istemci ve niş benzersiz ihtiyaçlarını yaklaşıyor.


Bunu göz önüne aldığımızda, biz birlikte bu bina bağlantı için beş yaklaşımlar "içerik etrafında," geleneksel anlamda en azından tasarlanmamış koyduk. Hadi başlayalım.


Adil olmak gerekirse, bu yaklaşım dikkat yeraldığını SEO topluluk günümüzde alır ve tam olarak "ihmal edilen" bir strateji değil. Yani, kaç online pazarlamacılar oldukça bu bir hakim olması ve kesinlikle söz değer olduğunu söyledi.


Alışkanlıkharcamak çok fazla zaman konuşuyor nasıl Facebook ve Twitter kitlenizin dikkatini çekmek hakkında sormak ve cevap soru forumları veya Q & bir site ve genellikle sadece "konuşma." yer almak Umarım hepsini zaten duydum. Bunun yerine, iki topluluk daha ihmal edilen parçalar hakkında konuşmak için gidiyorum: etkilendiği için uzanarak ve yerli topluluklar binada.


Bazı SEOlar worth tuz onların ağırlık yabancıların sosyal yardım vardır. Etkili iletişim için ne kadar önemli olduğunu anladık. Ne yazık ki, bu genellikle aklında tek bir amaç ile yapılır: a konuk posta almak için.


Daha büyük düşünmeye başlar öneririz. SEOmoz Rand, olacak olan distile ve Danny Sullivan, arama motoru Land arasındaki ilişkileri bak. Etkili insanlar sık sık birbirleriyle konuşmak ve onların içerik içinde birbirlerine söz bunlar. Genellikle yüz yüze tanışmak ve birbirlerinin olaylar katılmak.


Bunlar türü vardır ilişkilerin bu ciddi etkisi toplum kurma çabaları. Senin niş içinde güven ve yetki bir etki unsuru ödünç zaman, başka bir şekilde başarmak imkansız senin kalıcı erişimini genişletmek için bir fırsat var.


Etkilendiği ile ilişkileri oluşturmaya başlayın. E-posta kullanmak korkmayın ya, * gasp, bu ilişkileri kuvvetlendirmek için telefon. Mümkün olduğunda, bizzat karşılamak. Bu tür bir konuk sonrası çıkamazsın uzun vadeli işbirliği yol açar.


Toplumun ne kadar sağlam mı? İnsanların bir kısmı kalmak ödemek istediğiniz katı bir SEO kitap topluluktur. Bu tür bir topluluk oluşturmak için gereksinim ve sosyal ağ üzerinde olmayacak.


Yanlış anlamayın: sosyal ağlar daha geniş kitlelere ulaşın için harika bir yer, ama sen görüşü am iş bitmiş değil sanki (ne zaman ki) kadar kendi web özelliği bir toplum inşa ettik.


Olabilir yapmak bu blog yorum tek başına, ama bu sınırlama ve her zaman en iyi seçenek değildir. Bir forum veya Q & A bölümünde kendi sitenizde kurma online topluluk kuvvetlendirmek için bir inanılmaz güçlü yol olabilir. Verilmiş, çok iş uzakta-in sosyal ağ veya başlangıçta, forum blog yorum sayfaya çekme kullanıcılara zaman boş, ama ödeme alır.


Forum hakkında tüm konuşma olduğunu unutmayın. Bir kez birkaç dan güçlü bir temel oluşturmak, gerisi kolay. Yani, bir kez daha, bu ilişki kurma odak koymak.


Forumlar tek seçenek değil. Wikipedia, Taner veya QuickMeme daha iyi örnekler için bak. Bu siteleri onların çekirdek kullanıcıların kendilerine ait bir şey kolayca oluşturabilme sağlar. ve yerel toplum doğal olarak izler.


Bir alev savaş başlamadan önce Araçlar "içerik" değildir tartışmıyorum Google kesinlikle bu şekilde onları görür ve kullanıcının amacı daha iyi bir blog yazısı uygun bir araç bile optimal bir tür içerik olur.


Söyledi, içerik pazarlamacılar, nadiren araçları hakkında konuşmak ve SEOlar ve gelen pazarlamacılar genel olarak aynı şekilde düşünmek eğilimindedir. Bize göre içerik = günlüğü gönderileri, infographics, videolar ve ayrıntılı raporlar. Araçlar en son şey akla gelen ve bir hata olma eğilimindedirler.


En bağlı Web sitelerine bakın. Her yerdearaçlardır. Web üzerinde en iyi sitelerin çoğu, en doğru araçları veya topluluklar (genelde her ikisi de) olarak açıklanmıştır. (Gerçi bu içeriğin doğru yapılan büyük örnekler) içerik siteleri Huffington Post veya kırık gibi değil.


Zaten Wikipedia, Taner ve QuickMeme belirtildiği gibi araçları-ebilmek var olmak inanılmaz Toplum Bina mal varlığı. Bahsetmeyeceğim, bilirsin, Facebook, YouTube ve WordPress.


Ayrıca bir aracı bir aramanın amacı geleneksel içeriği daha iyi hizmet verebilir. Bazen özel bir hesap makinesi veya bir uygulama daha bir blog yazısı (her zaman kesinlikle değil ama) yararlı olacak. Anketler ve diğer etkileşimli medya da atıl.


2011 Yılında Forbes Global 2000 şirketlerin yüzde 70i gamification bir şekilde uygulamak üzerinde planlanan. Gamification ile hayranlık Zynganın hızlı yükselişi ile iktidara tahrik. Ödemesiz sonraki onun düşme eğilimi engel gibi görünüyor, ve eskisi gibi gamification hakkında fazla konuşmak görmüyorum.


Bunun bir parçası başarısız tasarım. Gamification istihdam çoğu şirket tüm odak üstünde senin sistem koymak ve biraz daha fazla şirket sadakat programları gibi mevcut fikirleri bir uzantısı oldu.


Verilen forum noktası sistemleri ve rozetleri (gibi Reddit karması) kullanıcıların geri dönmeye zorlamak için büyük bir yapabilirsiniz, ama ödül sistemi kavramının pazarlamacılar oyun "eğlenceli" bir parçası bir kör sabit itti. Bu zorlama döngüler o oluşturma hakkında her şey geri gelecek biraz daha insanlar tutmuş ama sonunda yanmış, onları çok Zynga gibi mi?


Gerçekten üzerinde gamification (veya belki de, "gameful tasarım") odak koymak gerekir kucaklamak için oyun.Video oyun sektörü uzun bir süre film endüstrisi büyük olmuştur ve rozetleri ve (ki çok az oyuncular hakkında bakım) noktaları yüzünden değil. Oyunun kendisi ödüllendirici içindir.


Gerçekten gamified web varlığı noktaları ve rozetleri tavsiyeleri dönmek kullanıcılar mecbur değil. Eğlenceli ve etkileşimli deneyimi oluşturur. UI etkileşim için eğlenceli olur.


Perrierın Gizli bir yer bir örnek verelim. "Gizli" bir Perrier şişe bulmak ipucu avına koyar bir hazır bilgi online oyun bu. Şişeyi bulma bir gezi kazanmak için bir şans elde, ama eğlenceli oyun kendisidir.


Mutlaka tam teşekküllü bir oyun tasarımı kadar şeyler almak gerekmez, ama gerçekten gamified bir deneyim oluşturmak istiyorsanız, oyun mekaniği ve oyun anlayışı önemlidir. Ödüller ve rozetleri yalnız kesinlikle bazı başarı için yol açabilir, ama ciddi bağlantıları çekmek için neler olduğunu gerçekten büyüleyici bir deneyimdir.


Sadece bu işi nasıl bir örnek vermek için bir kaç yıl önce İstanbul yaptıklarını düşünün. Turizm teşvik etmek, nerede onlar AU$ 100,000 Queensland, yarım yıl süre bloglama ve onlar yapıyorduk eğlenceli bir video günlüğü yapma tatile gitmek için ödeme en iyi "iş" Dünya, kazanmak için bir yarışma teklif ettiler. Bu yüzden en iyi organizatörü kazanan kazanan destek dayalı kamu, seçildi. Bu dikkat ve sitedeki bağlantıları ton çekti.


Yarışmalar daha fazla için biz sosyal medya Examiner söylemek zorunda kaldı gibi. Bu yazı Facebook hakkında olsa da, temel kurallar herhangi bir online yarışma için geçerlidir.


Son olarak, bir doğal bağlantılar almanın en surefire yolları yalnızca sitenize trafik ile yumruklar etmektir. Bu numaraları iş basit bir kanunudur. Ziyaret etmek senin yer, sen-ecek almak daha fazla link daha fazla insan.


Evet, biliyoruz, bağlantılar için başka bir yol trafik almak istiyorum. Biz almak ve neden bu taktik herkesin favori değil almak.


Hala, organik arama sonuçları trafiği dışarıda tek kaynak değildir. Odak üzerinde yönlendirme trafiği, değil elle bağlantılar koyarak başlar, sitenize trafik büyük miktarda gönderebilirsiniz. Bunun için gitmek birkaç yolu vardır:


Bu yaklaşım çok büyük direnç bağlantıları üzerinde doğrudan kontrol yok, ama bu amaç için alır. Bunlar tam olarak bağlantılar Google görmek istiyor türü vardır: serendipitously oluştu bağlantılarına.


Kısa vadeli kar için pozlama ve bağlantılar için ek trafik çekmek için kesmek göze olabilir . Tüm bağlantı taktikleri bina maliyeti. Bunu hatırlıyorum.


Evet, SEO sanayi büyümesi için bir sınır olarak pazarlama içeriği doğru hareket ediyor, ama var bolluk bağlantılarını oluşturmak için kullanılacak olabilir gelen diğer pazarlama stratejileri. Her durum benzersiz, çok eğilimler yakalandığını olmadan yaklaşım unutmayın.


Site trafiği ile vurma, ilginç bir strateji ve, aklıma gelmemişti biridir. Sen fikir gibi 1-4 daha büyük olasılıkla bu taktik bir etkisi olduğu uygulama olan ders artık insanların stumble upon daha bağlantı-güçlü ve yararlı içerik gerekir.


Bazı ilginç anlayışlar koymuştur Matt Cutts tarafından ve neredeyse algoritmik değişiklikleri % 50si bağlantı spam döner ve bu nedenle içerik pazarlama şeyler hakkında gitmek için doğru yoldur.


Evet, katılıyorum, Google SEOs sert yapma, sıralaması, traf oluşturmak için içerik pazarlama stratejisi uyum gerekir gerekir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder