6 Kasım 2013 Çarşamba

İş sorunları için küçük SEM Dükkanı

(Geç başlayan bir hoparlör eksik. Biz ilk geldi ama neyse ki onlar temp döndü Oda çok sıcak oldu. Dolu bir oda değil. Yaklaşık yarım dolu. Bir katılımcı NYC reklam ve medya şirketi ile konuştum. O Second Life açıkladı ve daha ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Kendi avatar oluşturma ve "gerçek" iş kuralları. Sanal dünya gerçek işletmeler ve gerçek para ile. Greg Boser burada değildir.) Anne Kennedy nedeniyle aileden gelmiyor. Jessie ılımlı. Bağımsız, tek pervane kaç kişi olduğunu sorar. KJ ilk hoparlördür.KJ: kaç kişi SES için yeni istedi. SES herkese ağırlıyor. Küçük bir firma sahibi. Büyüyor. 4 Tipik fiyatlandırma modelleri. Aylık ücretler, hizmetli dayalı. Aylık bakım. Performans için ödeme. Bu komisyon alın. Hizmet, proje bazlı için ücret. Saatlik hızlı bir yaklaşım ve SEO öneriler danışın.


Cusomter profil oluşturma. Hedef Pazar belirlemek ve sonra gitti.Karar verici sunuya olsun. Eğer pazarlama kişi karar verir, onlar var ve daha fazla olan kişi ne kadar birparavan yetkilisi öğrenin. Fiyatlandırma ve algı - ilk Yani $25 K sabit. İstemciler, eğitimli ve tadı için fırsat ürünler verilen süreci anlamak. Telefon ve e-posta istemcisi ile hayati başvurun. Ne yapacaksın ayrıntı. Onları karıştırma. Ne yapıyorsun sen anlamayabilirsin. Güven oluşturun. Açık olmak. Anahat fiyat, teslim edilebilirler, zaman dilimi, fiyat - tüm ön, ilk sayfa teklifi. Başvuruları geri, bilgi üstünde senin website. Açık olmak. Faturalandırma döngüsü açık ne zaman olacak. Anahat istemcisi ve kendi responsibiles. Profesyonellik göstermek.Konum. Farklı fiyatlandırma bağlı İşletmenizin bulunduğu nerede. Fiyat noktaları nerede istemci olmasına bağlı. Bazı şirketler daha yüksek fiyatlar bekliyoruz. Küçük kasaba şirketler büyük companypricing bekliyoruz. Rekabetçi fiyatlı olması. Organize dayanımları odaklanın. Özel mülk yazılım uygulamaları. Tercih edilen BIZ modeli, bul niş konsantre ol. Küçük şirketler, ürün ve hizmetleri sağlar. Nerede kar yapmak ve üzerinde büyük harflerle öğrenin. Yerel büyük markalar için tavsiyeler bulabilirsiniz. Doğru müşterileri yenilerini yeni çocuk yardımcı. Sanayi olaylar, bir tek orada olabilir seminerler, SEMPO, dernekler, sergiler, bazen Eğitim blog, (rekabet!) etkin ve üzerinde odaklanmıştır. Çıkış stratejisi... sende var mı? Fikri mülkiyet (yazılım r & d maliyeti) değeri.TF: fiyatlandırma ve sözleşmeler için küçük SEM Dükkanı. 1-Adam Dükkanı başladı. Her şeyi yaptım. Şimdi daha büyük bir ajans için yaklaşık 53 kişi çalışıyor. Bunlar ödün. Onları kabul etmiyor istemci yürümek. Kendinizi koruyun. Indemificaton iki yönlü olduğunu. Müvekkiliniz ihmalkar ya da ommissions için tanımlayın. Korumalı istiyorum. Sözleşmesini sonlanması olduğu müşteri bir şekilde dışarı vermek. Kısıtlama bir istemcileri 14 gün süre içinde giderildiği değil ciddi bir nefes göndererek size sözleşme sonlandırma hakkı. Adil olmak. İstemci batırıyor, ilk önce çekip düzeltmek deneyin.Intellectural mülkiyet hakları - senin. Bir şey yaratmak veya ayrı (büyük) bir ücret müzakere sürece katkıda fikri haklarını vazgeçmek asla kabul etmez. Confientiality. İstemci bilgi vermek değil. Her iki yönde çalışır. Çünkü birisi gizli yöntemler bulundu ve kullandığını iş kaybetmek istemiyorum. Anlaşmazlıkları çözme. Dava masrafları istemiyorum. Eğer işler ters giderse, kendi avukatı istiyorum. Google değişti ki, ben değil (örneğin.) Performans sözleşmeleri temel. Popülaritesi artan. Çok eğlenceli. Bağlı kuruluş pazarlama spinoff. Idont BIZ giderseniz, bana bir şey ödemek gerekmez. Korkunç büyük bir maliyet at. Performans pitch ve bunun için daha fazla ücret. ESB uygun temel veri. Doğru olabilir. Workoff brüt gelir hep. Sen "x" para yüzde. Bunları yapmak kolay bir şey için oy yok. Mantıklı ol. Gerçek değer katacak. Onlara bir çıkış yolu ver. Belli ki onları herhangi bir değer artık sunuyoruz değil ne zaman gitsinler. Daha fazla iş yapılır kadar ön. Erken bir çıkış yan tümce için istemci sağlar. Seninle kalmak için zorlamayın. Saat başı ücret - hizmet bu üçlü! Daha fazla para tahsil etme korkmayın. Daha düşük para daha muhtaç crappy müşteriler getiriyor. Onlar için daha az ay bekliyoruz. Daha fazla değer, daha yüksek ücretler ile ilişkili. Ne yaptığınızı bilmeniz gerekir. Büyük şirketlerin yüksek ücretli danışman anlıyorum. Geriye kalacak tek başına ne yapacağını. O-ecek değişmek senin müşteri tabanı. eski bölümleri download www.webmasterradio.fm/ olay. gelip ziyaret etmek onun diğer site www.seorockstars.com olduğunu.JS:Survival en küçük içinde SEM danışmanlık. O da bizim hizmet yetersiz satışları hakkında konuşuyor. O birisi ücretler üç katına anlatıyor ve onun iş arttı. "Büyük köpekler" öğrenebilirsiniz. Küçük biz çok kaynak yok. Sözlü kurşun üretimi üzerinde güveniyor. Top 10 Sıralaması için sem eksikliği koşulları ile ilgili. Yeni veya küçük iseniz, biz büyük köpekler gibi yüksek sıralanır değil. Yerel müşteri tabanı üzerinde odaklanır. Sınırlı nakit akışı. İstemci sorunları, teknoloji/tasarım ekipleri, dış acenteler, önceki sem nişan/expecations, ego ile ilgileniyor. Eğer müşteri sorunları ile ilgili. Daha işe başlamadan sucessful müşteri ilişkileri oluşturun. Beklenti yönetimi. Müşteri, daha iyi başarı oranı prescreen. Müşteri seçimi en büyük etkendir. SEO anlıyor musun, diğerleri, bağlılık, finansal istikrar işe sahiptir. Onlar aracılığıyla birçok SEMın daha önce gittin mi? Bulmak dışarı ne kadar? Onlar için neden işe yaramadı? Kurtarıcı olmak ama bu tutmak istiyorum. Neden iki veya üç sonra onlar işe yaramadı? Bu bir kırmızı bayrak s. Onların tarafında sorun oluşur. Dikkatli olun. Kaynaklarını keşfetmek için önemli değil. Çalışmanızı silmek izin verme! Yapmak onlar işinizi erişimi ve karışıklık ile? Onlar senin için başka bir engel olduğu 3 parti sağlayıcıları ile ilgili olabilir. Eğer onlar sınırlı, sen de.Müşteri mevcuttur. Gerek duyarsanız kullanabileceğiniz kaynakları var. Kampanya yönetiminden sorumlu kim? Net ödeme tarihlerinden bulmak. NET 15, Net 60 Net 90 (Hayır!). Müdürlüğünce ile iyi misin ve ödeme için doğrudan bir hesap temas olacak olup olmadığını belirleyin. Bir kişi olsun. Anlaşmayı imzalayan kişi kişi değil kim birçok durumda onay imzası. İletişim çok önemlidir. Sır saklama. Uçmaz. Ne yaptığını bilmek istiyorlar. Ne yapmak ve yapmak açıklamak nasıl. Senin yöntemleri açıklanmaktadır. Riskleri veya kötü haber daha iyi başa çıkabilirim çok güven oluşturun. Onlar bilinçli hissedeceksiniz. Takım proje boyunca sizin beklentileriniz nelerdir. Çoğu SEO ile onların riskleri işlemek ve eğer öyleyse, bunu onlara anlat.İstemciler akıllıca seçin. Bir sürü bir iş olmaya başladı. Tabii ki iç birlik olun. Herkes aynı fikirde değil. Onlar iyi iletişim becerilerine sahip. Kültürel uyum. Hiçbir ego faktörler. Üst anahtar kelimeler seçmek gerekir. Sen yap. Saat dilimleri olabilmektedir. Bazı istemciler casual, kimi takım elbise ve kravat. İstemcileri önceden görüntüleme. Yetinmeyin. Kısa vadeli olanlar yerine uzun vadeli potansiyel müşterilerine geliştirin. Nakit akışı nedeniyle acele etme. QA:


Çapraz ülke sorunları fiyatlandırma. İlk sayfada fiyatlandırma yeni istemci korkutmak olacak? İlk ne yapacaksın göstermektedir. Sözlü vermek ve bir sunum yapmak. WebEx sunu.


WordPress: Bir güvenlik sorunu veya NotWebmasterWorld haftalık Round-Up 1 Kasım


Benim forumHigh PR| adsense kullanabilir miyim Yüksek DA|Anasayfa Linkler ve kalıcı Blogposts| Birçok niş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder