7 Ekim 2013 Pazartesi

İtibar izleme ve arama yönetimi

Web profesyonel QA ılımlı yaptığını haber Mike McDonald ile tam hedef, Jeff Rohrs tarafından yönetilir. Panelist tanıtır ve ilk hoparlör kapalı eller.Andy Beal MarketingPilgrim.com, hangi online itibar yönetimi, temel bir intro yapacak. Farkında algılanan değeri markanızın internette bulunan bilgilere göre tanımlanır, bu nedenle gerektiren sabiti... izleme "neden yaptın? bireylerin % 52 tevekkül içinde başkalarının itibar hakkında söylemek zorundayım. Diğer bir durum ben anlayamadım gösterir. ORM eylem: izleme üzerinde durulacak. Yararları nelerdir? Ürün fikirleri, müşteri tepkileri, anahtar kelimeler, blog duyguları, haber makaleleri, endüstri trendleri, skandallar, ürün geri çekme işlemi, istemci fırsatları.Ne izlemek: şirket adı, CEO/Yöneticiler adını, adını ürünleri, iş ortakları, çalışan Bloglar, rakipler ve daha. Nasıl izleneceği, nasıl? RSS akışları çeşitli araçları ile ücretsiz ayarlayabilirsiniz. Moreover.com ve Yahoo örnektir. Ana akım medya itibar izlemek isteyebilirsiniz. Haberler harika ana akım medya toplayıcı olduğunu. Sen-meli görmek başka bir şey yapmadım, ancak Google izlemek işinizle ilgili haberler yaklaşık % 70-75. Monitör haber digg.com, buzz. Kırmızı düğmeye Digg düzenli yem almak için abone olun. Blog yazıları: Technorati bu izlemek için kullanın. Ayrıca, sonuçları burada abone olun ve en sevdiğiniz RSS okuyucu ile gönderin. Google da bir büyük Blog arama motoru de vardır. Yer işaretleri için bak. Ne zaman insanlar ürün adını anma izleyebilirsiniz del.icio.us kullanarak. Bu TMs üzerinde bir göz tutmak için kullanılabilir. Fotoğraf: Flickr, CEO yazın ve kapalı gitmek için yarış. Video.google.com...keep göz kulak aynı adları ile aynı. Yine, RSS beslemesine abone olabilirsiniz. Geri devam gerekmez. Monitör Etiketler: Bunun için keotag.com kullanın. Çeşitli siteler içinde onların arabirimi sağ etiketini kullanarak arasında geçiş yapabilirsiniz.Forum: boardtracker.com izlemek için kullanın. Çeşitli: (yazdığı "Bayan Ellaneous"). Wikipedia profil, Amazon veya ePinions müşteri yorumları izlemek. Copernicın izci harika bir araçtır. Google Uyarıları e-posta RSS yerine Google özelliklerini izlemek için yardımcı olur. Twitter da gerçekten önemli... konuşmaları bir sürü kabarcık twitter bir blog yazısı bunu yapmadan önce.O yeni kitap 50 kopya bu akşam expo hall giving uzağa olacak. Trackur.com, sen-meli kontrol dışarı yeni bir site onun gibidir. Ayrıca bkz radicallytransparent.com.Jeff nasıl orada dışında farklı araçlar kalitesini değerlendirmek için sorar? Andy öneriyor "itibar yönetimi izleme araçları" aramak ve sen-ecek bulmak güzel bir seçim... değil çok kötü var şu anda. Bu kadar genç bir alan kendi aracı kurmak ve kendi itibar yönetimi hizmetleri sağlayan var. Sonraki kadar Chris Bennett 97 kat olduğunu. "Googlenın algoritması daha iyi kişisel itibar yönetimi amaçları için anlamak." O hiç sesini kaybetmek ve bir sunum yapmak zorunda, Tabasco sosu gargara için aslında çalıştığını göstermektedir. Yapılacak ilk şey, düşmanlar anlamaktır. Neden negatif sıralaması var? Nasıl rütbe? Nasıl son bir önbellektir. Temel SEO bilgi ilk neden onlar sıralaması anlamak için kullanın. Daha bunu anlamak, daha iyi sen sorunu saldırı hazırlamak mümkün olacaktır.Sade bir şekilde kopya kedi kalarak bazı düşmanlar kolayca mücadele. Eşit oluşturma sayfaları..., anahtar kelime için anahtar kelime, yorum için yorum bağlantılar için bağlantılar. Fo çok rants olduğunu ve Övgüler... şeyler ve insanlar adını tekrar ağzına beri haklı anahtar kelime spam gibi ve yorumlar. "Durulama ve tekrarlayın."Yapılacak ve yapılmayacak şeyler: sosyal medya sayfaları bağlantı yok. Havadar hafif içerikli 100 profil sayfalarını dolduran vaktini harcama. Bu iyi ya da benzersiz içerik genellikle değildir. Do: kaliteli sosyal profilleri oluşturun. Şirket adınızı, profil olarak kullanın. o zaman ayırdığınız işaret içinde Digg ve StumbleUpon topluluk gerçek üye olmak için sadece bu yazı veya sayfaları spam için kullanmayın. Co alıntı kullanın. İçinde uzun mesafe için kal. Sanki itibar yönetimi sorunu değil sayfaları oluşturma. Bu meşru bir pazarlama parça olarak yazmak ve aynı şeyleri tekrar tekrar rehash yapma. Sonraki kadar SearchRank CEOsu David Wallace biridir. Sosyal medya profilleri SERPs ilk üç sayfa yönetmek için kullanma hakkında konuşacak. O değil onaylamadan için anahtar kelime sıralaması, ama sıralamasında markaları ve adları için istimal bu. Senin online rep hakkında söylenecek ne var? Internet hakkında kitlelere iletişim halindeki şey. Tüketici, daha çok güç vardır. Bu insanlar hakkında konuşmak için kaçınılmazdır. Bazen konuşmayı pek iyi değil. Internet-kitlelere iletişim kurmasına izin verir. Bloglar, inceleme & karşılaştırma siteleri insanlar güç verin.Sayfaları hakkında ne dersin? Çoğu şirket ilk veya ikinci nokta tutun... Peki neden bu konuda endişe? insanlar ilk listesi görünür. Çeşitli yollar hakkında söylediklerini üzerinde daha fazla denetim elde etmek için vardır. Birden çok etki alanlarına veya ta için sosyal ağ siteleri kullanarak siteleri kullanabilirsiniz. Nerede başlar? Gerçekten sosyal medya ve sosyal ağ siteleri kullanıcı hesapları oluşturmak için fırsatlara yüzlerce vardır. bazı kişiler, dahil Facebook, MySpace, MyBlogLog, Mashable, vb bir listesini verir.Chris dediği gibi şirket adınızı profil adı olarak kullanın. Çünkü onlar onları kötüye vardır sosyal medya siteleri zaten SEOlar sonuçların. Yani meşru olur. Kişi ekleme ve gruplar katılmak aktif, yer almak! (Chris dedim ya bu abartma) diğer sosyal medya profilleri bağlantı. o zaman nereye hakkında bloglar içinde bize sayfası veya blog posta, kişiler sosyal medya siteleri ekleme dizin oluşturma yardımcı olacak gibi profil bağlantıları ekleme hakkında konuşur. Sosyal medya profilleri süreci sürümlerine bağlantı.David örnek aramak için "SearchRank" ve üçüncü sayfasına giderek aşağıya var. kaç listeleri kullanır. Bağlantılar (çok Chris Boggs için bir arama yaptığınızda aynı şeyi görebilirsiniz gibi ;)) çoğu vardır. Bu ilk üç sayfa listelerini yönetmenize yardımcı olur. Ek yararlar ile sona erer: marka fırsatları, bağlantı popülerlik inşa edebilirsiniz, eğer doğru Sanayi (gibi eğlence sektörü-MySpace kullanıcıları) trafik çekmek olabilir. Kamu ile etkileşim iki şekilde konuşmaları için izin verir. Son olarak orada büyük ağ fırsatları bu taktiği kullanarak.Sırada Niki Fielding dijital marka ifadeler var. O herhangi bir negatif liste de gelsin hazırlanacak muhtemel durum planı sahip hakkında konuşmak olacaktır. Odağı panel bugün çoğu doğal listeleri ilgili. Birisi gerçekten onlar bu de saldırı için kullanacak şirket hedefliyorsa Ayrıca ödenen arama listeleri için bakmak gerekir. "Proaktif SERM" için marka kuvvetlendirici bir sorun olmadan bir stratejidir. Bu bilgi can negatif ve orada... git, daha gerçekçi pazarlamacılar-denkleştirme bir tür oluşturmak muktedir yapmak umuduyla yerine olacaktır kabul edersiniz. Planlama erken geliştirerek, arama motorlarının sitenizde sık sık bu marka bilgileri bulma başlatmak için fırsat verin. Sosyal medya mix eklenmesi, marka buldum ve kısmen ileti gönderme olacak orada olmak istiyorum olmak sağlar. facebook reklamı Yine bu negatif Dengeleme counter bir uygulamadır. SEO için en şirket ya da marka için görünür ve buna göre optimize etmek istediğiniz içeriği hakkında düşünün. Ödemeli arama kampanyaları ayarlamak gerekirse marka savunmak için ve gitmek için hazır olması."Karakol uygun içerik." geliştirilmesi Mesajlaşma, Digg Facebook daha farklı. Birçok sosyal medya ileri karakollar ile nasıl SEO kendi seyirci için itilir hayal kırıklığına uğradık. Digg bile optimizasyonu gibi görünüyor şey yapmak istemiyor. Her şeyde bir doğrudan pazarlama çalışmaları bakmak, yerine dolaylı olarak bakmak ve toplumun bir parçası olmak. ZoomInfo ? şirketiniz hakkında bilgi talep. Bu çok çabuk SE marka aramalar için geldi. Executive adları için aynı şeyi FastPitch için. LinkedIn kullanın. Facebook profil kurmak ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Program sayesinde itibarlarını, takviye istedim bir istemci örneği gösterilmektedir. Onları kendi Facebook sayfası barındırma 2-3 hafta içinde onların şirket adı için # 3 Google gösteriyor.Jonathan Ashton gelen Agency.com son hoparlördür. "Şikayetleri arama sonuçlarını çarptığında marka savunması." Artımlı site/marka hakkındaki şikayetleri azaltmak için yeteneği geliştirmek için yollar bulmak için nasıl. Ne kadar kalabalık direnmek için harcamak zorunda sorar? Arama gerçekten tek bir şikayet etkisini büyütebilirsiniz. Üçüncü taraf bir ortamda mesajları kontrol edemiyorum. Milyonlarca harcanan içinde marka buharlaşır bir anda sadece bir kötü hikayeler ile tek bir müşteri. Tylenol, Wendynin chili, Ford Pinto ve nasıl "kötü buzz" sonsuza dek sürebilir gibi büyük markaların gösterilmektedir. Kriptonit Bic kalemle açılabilir herhangi biri için tüm kilitleri değiştirdim. Bu akıllı...Tylenol de rep yönetiminde iyi bir iş yaptı.Sosyal bilgisayar, sözlü, müşteri yorumları, karşılaştırmalı alışveriş alanında, vb şimdi Madison Avenue daha fazla ağırlık taşır. Önerir kitap "Co-opetiton." Bazı durumlarda rakiplerinizin aslında marka görünümünü geliştirmek mümkün olabilir. Ne "xxxx" ayyuka sonra mı? AllState, kuşatma altındaki bir marka örnek olarak kullanır. Bunlar allstateinsurancesucks.com ve "AllState ya da Allsnake?" sitesi olan allstateinsurance.org karşı. Proaktif önünde olsun ve bu şekilde mümkün olduğunca çok sayıda etki sahibi çalışın.Çözüm yakınıp kat altında bas etmektir. Bağlantı popülerlik taşıyabilirsiniz sayfalar oluşturun. # 11 Wikipedia listesinin bir ekran gösterir ve co-opetition ruhu içinde öneriyor sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder