10 Ekim 2013 Perşembe

Mobil Web sonunda geldi: Hazır mısınız?

Tüm E-çözümler projektör |





Son Shop.org mobil pazarlama Zirvesinde, örümcek ağı-olanaklı kılmak smartphones Şimdi 20 kadar % 3 milyar mobil cihazların doğru % 50 önümüzdeki 3-5 yıl içinde yanan pazar payı ile dünya çapında yapmak comScore gibi firmaların bildirdi. Benzer büyüme oranları hem 3 G cihaz benimsenmesi ve sınırsız veri planı aboneleri ile birleştiğinde, onlar mobil web piyasa sonunda bir devrilme noktası ulaşmıştır inanıyorum. Siteniz mobil hazır mı? Eğer değilse, arama mobil web strateji geliştirmede önemli bir rol oynamalıdır.


Mobil arama davranışı geliştirme önemli yeni şekiller görüyor. Son zamanlarda bir 12 aylık veri dilim organik arama trafiği açılış sayfaları (perakende dikey sağlıklı bir temsili) arama en uygun istemci sürdü bazı 50 milyon öbekleri analiz ettik. Kullanıcı Aracısı tarayıcı türü masaüstü tarayıcı türleri karşı büyük mobil Kategoriler içine aşağı kırdı-iPhone, Blackberry ve diğer (dahil Android, Blazer, Nokia, Opera Mobile, Palm, Pocket PC, Samsung Windows CE, Zune, Motorola tarayıcı ve daha fazlası). Olan bu mobil tarayıcı türlerinden kaynaklanan organik arama trafiği hacmi son aylarda önemli ölçüde büyümüştür bulduk: iPhone: %140; BlackBerry: %75; Diğer: +155%.


mobile words per query, copyright covario 2010


Peki mobil kullanıcılar, çok genel web trafiği hala olsa da, bu Pazar hızlı değişiyor. Şimdi strateji sağ olsun deneme vakti.


Arama dışında başka ne öğrenebiliriz? Biz mobil arama sorgularını masaüstü arama sorgularını karşı ilginç farkları bulun. İçin örnek, mobil arama sorgularını % 50si 3 anahtar kelime bulunan veya daha az, masaüstü sorgular sadece % 40ını 3 anahtar kelimeler yer ise veya daha az. Marka marka olmayan sorgular için dağıtım da mobil ve masaüstü arama arasında farklıdır. Mobil arama görünür iki kez masaüstü arama zaman daha marka adınız için arama olasılığı.


mobile traffic growth, copyright covario 2010


Bu farklılıklar, aygıt biçim-amil, arama navigasyon dokunmatik URL yazarak için karşılaştırıldığında daha hızlı biçimi olarak hareket nereye bir fonksiyonu olarak görevden. Ama aslında dağılımları yazarak rağmen aslında benzer zorluk öneriyor mobil arama satın alma süresi boyunca daha fazla satın alma niyeti nerede artmıştır. Anahtar çekebiliyor olmak ? onları kaybetmek değil ? araştırma bu noktada.


Böyle baş terimleri veya markanız için arama yapıyorsanız, bir arama sonuçları sayfasında olmak masaüstü arama bile daha önemli. Mobil arama sadece sayfa matkap değil. Neredeyse tüm bu hareket eden organik arama trafiği, açılış sayfaları sonuçlardan birini sayfa sıralanır tarafından satın alınmıştır.


Bir sonraki adım olarak, kullanıcı niyet bulmak için en yüksek birim telefon kelimelerinizi tanımlayın. Ne yapmaya çalışıyorlar: ürün bilgi almak? Yapmak satın alma? Okunur ürün değerlendirmeleri? Depo konumu bulmak? Ne kadar kolay onlar için yapabilirsin?


Onlara yüzlerce seçeneği ile bir açılış sayfası vermemekte emin olun. Mobil uzman Mickey Khan, Editör cep pazarlamacı işaret olarak, sayfa hiçbir clutter, kısa URLler, kırık bir JavaScript ile basit arama fonksiyonu sağlamak ve düşük sürtünme hareket yeteneği sağlar.


Telefonları gibi arama motorları çok daha akıllı alıyorsanız. Kullanıcılar aygıtları ve taşıyıcıları göre hedefleyebilirsiniz. Tespit, yüksek hacimli hareket eden kelimelerle aygıta özel kampanyalar için optimize edilmiş mobil web deneyimi oluşturabilirsiniz. Son istemci test gerçekten mobil hazır sayfa ile birlikte cep dostu reklam kopyası ile kampanya üzerinde daha yüksek olması oranı tıklama bulundu.


Bir web pazarlamacı ya da arama uygulayıcısı, deneme için bir fırsat öğrenmek ve şu anda kurşundur. Savunmasız mobil cihazlar şu anda yolunuzu gönderme kesirli trafik tarafından yakaladın değil. Mobil pazar büyüklüğü katlanarak büyüyor. Edinme maliyetlerini hala düşük. Bu-ecek değişmek gibi rekabet ısınır.


Hareket eden telefon, hızlı bir şekilde, tüketicinin mobil bilgisayar hale geldikçe, tüketici sorgularınızı niyetleri hakkında veriyoruz sinyalleri dinlemeye cep strateji temel emin olun.


İle ilgili konular: Kanal: Analytics | Arama ve Analytics


Yazar hakkında: Brian Klais saf oksijen Labs, danışmanlık ve mobil teknoloji firması kurucusu ve başkanıdır. Brian en son 10 yıldır Pazarlama Arama SEO firma Netconcepts aracılığıyla Alım için Covario tarafından lider. Brian, Twitter @brianklais izleyin. Tarafından Brian Klais daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


En düşük fiyatlar SMX Sosyal Medya Pazarlama için bitiş tarihi: Cuma


Google denize indirmek sıralaması sitelerden Mugshot durdurmak Fix: Googlenın MugShot algoritması


Penguen 5, ile penguen 2.1 Spam filtreleme algoritması, şimdi canlı


Bing Reklam başlattı telefon uzantıları Skype tüm cihazlar ile


Çalışma anlaşmazlıkları "Bing üzerinde" iddiası bu 2:1 tercih Bing Google için


Google denize indirmek tahmini Çapraz aygıt dönüşümleri AdWords içinde yeni tahmini toplam dönüşümler nın ilk aşaması


Facebook şimdi mesaj & durum güncellemeleri grafik arama içinde arama yapmanızı sağlar


Googlenın sinek kuşu uçuş alır: SEO Googlenın yeni algoritma fikir vermek


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder